Familie Meert op fietsavontuur

Duitsland

Al een aantal dagen aan het fietsen in Duitsland en dan vooral in het Harz-gebergte. Doet ons wat denken aan het fietsen in Oostenrijk. Ja hoor het gaat hier behoorlijk bergop en bergaf.

Het weer is meestal goed alhoewel we een volledige regendag met mist gehad hebben in het Harz gebergte.
Dit is ondertussen ook al enkele dagen geleden....
Ondertussen zijn we blijven verder fietsen met goed fietsweer en hebben we Duitsland bijna doorkruist. Momenteel zitten we in Bruel tegen Keulen om morgen met de Kids Phantasialand te bezoeken als afsluiter.
Van hieruit fietsen we in 1 dag naar Nederland, Gulpen. Ons plan is om tegen dinsdag namiddag thuis te zijn.
We hebben niet altijd WIFI gehad waardoor we de laatste dagen niet veel van ons hebben laten horen. En dit is waarschijnlijk ons laatste bericht want onze tocht zit er bijna op. We willen jullie allen danken voor jullie leuke reacties die voor ons ook steeds leuk waren om te lezen.
De Meertenopavontuur

tante Marijke

Helaba,

jullie zijn er bijna! Nog even volhouden.

Fantastisch gewoonweg wat jullie gedaan hebben.

Nu nog genieten van de achtbaan en de Daltonterror in Phantasialand!

lieve groetjes, nonkel Dirk en tante Marijke x

oma en opa meert

We kijken uit naar jullie terugkeer !
De poort zal wagenwijd openstaan in Asbeek.

Chris

Hallo,

Geniet ten volle van het bezoek aan Phantasialand.
De eindmeet is in zicht.
Wij wensen jullie een veilige thuiskomst.

Groetjes,

Nonkel Chris en co

Juf Evelien

Super knappe prestatie!!!
Een dagje ontspanning is dan ook dubbel en dik verdient! Ik zal de verhalen missen.
Maar Mira ik verwacht nog een verslagje op 1 september misschien? :)
Nog veel plezier samen.
Vele groetjes

meerten meldert

Alvast proficiat, jullie zoveelste fietsavontuur zit er bijna op, thuisland België is niet ver meer.
Geniet nog van de snelle Nederlandse doortocht en hopelijk krijgen jullie nog een mooi weekje om samen af te kicken van het dagelijkse in- en uitpakken, trappen, duwen, bergop, bergaf, kamperen,...
We zijn benieuwd naar jullie verhaal en fotoverslag !!!

Eva

tof dat jullie er bijna zijn! komaan nog even volhouden!

Filip Geeurickx

Hé Wout,
dag iedereen,
schitterend gedaan zeg! Wat een prachtig avontuur.
In tegenstelling tot vele anderen kunnen jullie zeggen dat jullie een zinvolle en actieve vakantie beleefd hebben. Eentje om jaloers op te zijn.
Proficiat voor jullie prestatie! En voor iedereen: een goeie start op 1 september!