Familie Meert op fietsavontuur

Polen

Laatste dagen Polen: gefietst langs mooie bosrijke wegen. Steeds rond 5u à 5u30 opgestaan zodat we al een groot aantal kilometers gefietst hebben voor het echt warm werd. Voordeel van vroeg vertrekken, is natuurlijk dat we tegen 13u op onze volgende camping al waren. We gingen dan steeds aan het meer verkoeling zoeken en gingen zelfs zwemmen. Eergisteren was er een warmteonweer waarbij zelfs alle elektriciteit uitviel. Gelukkig hadden wij juist ons eten gekregen bij de pizzeria. Een man kwam ons op de camping waarschuwen dat we dienden op te passen dat onze fietsen 's nachts niet gestolen zouden worden. Daarom onze fietsen in onze tent geparkeerd.

Vandaag dus de grens Polen-Duitsland over gefietst. Aan het eerste station in Duitsland de trein naar Berlijn genomen. Omdat een stad in en uit fietsen niet altijd even veilig is. Momenteel zitten we in een hotel en gaan we morgen en overmorgen Berlijn bezichtigen.

Dimitri en Femy

Hey daar, na Polen volgt Duitsland. Ook een prachtig land om te fietsen. Dimitri en ik hebben er net een fietsvakantie gedaan. We blijven duimen voor prachtig weer, mooie fietswegen en geniet er nog enorm van!

Juf Evelien

Berlijn loont echt de moeite heb ik al gehoord!
Viel spass!!!