Familie Meert op fietsavontuur

2 dagen Berlijn Mira

we hebben een toeristische bus genomen om Berlijn te bezoeken omdat Berlijn iets te groot is om te voet te doen. Dat was leuk want dan moesten we niet wandelen of fietsen. We hebben ook op een terrasje een lekker ijsje gegeten. hmmmm. En geslapen in een hotel.

We doen al heel de vakantie een wedstrijdje tussen de kinderen en ouders met gezelschapsspelletje vooral UNO. De stand is nu 48 ouders en 52 kinderen. Dat was 1. Nu dag 2: We hebben in de voormiddag het museum van de Berlijnse muur bezichtigd. De filmpjes waren leuk en interessant. Je kon mislukte ontsnappingspoging zien , maar ook gelukte zoals een jongen die in een bouwvakkerston sprong en via een kraan naar de westerse kant werd gebracht. Ook de holocaustblokken hebben we bezocht.

Om 17u15 hebben we de trein naar Witte berg genomen waar we nu zitten.

We zijn 's avonds nog in een italiaans restaurantje gaan eten omdat er geen winkel meer open was.

Oma en Opa Meert

Goed verhaal Mira !

Juf Evelien

Aaah een nieuw bericht!
Elke dag kwam ik hier kijken.
Jullie komen steeds dichterbij!
Lijkt me zeer interessant wat je gedaan hebt in Berlijn!
Ik kijk er naar uit om je snel terug te zien Mira!
Veel succes nog allemaal.
Groetjes

Thomas

Berlijn is inderdaad een leuke stad! En al 100 spelletjes UNO, dat kan tellen. Spannend tot het eind :)!

Marijke

Hallo Mira,

je hebt een mooi verslagje geschreven, dikke pluim.
Berlijn is fijn om te bezichtigen hé!

En nu bijna huiswaarts?

Probeer de stand van UNO nog in jullie voordeel te houden.

Lieve groetjes en tot in Ninove!

Dirk, Marijke en Beau (want zij zit nu op mijn schoot en kijkt heel geïnteresseerd hoe ik aan het typen ben.

nu laat ik haar even typen n nnnnnn vc ; çpo (toch al goed hé voor iemand van vier maanden.

Eva

Hallo Mira
Je bent er nu echt bijna
Komaan