Familie Meert op fietsavontuur

Riga Mira

In andere artikels ben ik iets heel belangrijks vergeten te schrijven. Kennen jullie nog de ruïne in Estland in Kuressaare?

Daar heeft eerst papa mij en Wout opgesloten op het dak van dat kasteel/ruïne .Daarna gingen we bij dat kasteel naar een kanontoren .Daar heeft mama mij , Wout en papa opgesloten.Terug naar vandaag we hebben in Riga sportschoenen gekocht voor Woutomdat er in zijn oude een gat zat. In het winkelcentrum zijn we opnieuw bijna achtergelaten omdat onze ouders al in een lift zaten en wij nog niet. Wout was zijn veters nog aan het knopen.
Toen we Gisteren in Riga aankwamen hebben we een kamer in een hostel genomen in de oude binnenstad dichtbij de Dome. We hebben onze fietsen 2 verdiepingen naar boven gesleurd door een restaurant. Dat was niet gemakkelijk en de kamer staat nu overvol.
Verder hebben we Rigabezichtigd: de dome, poedertoren, 3 broederhuizen, markthallen, ...
Het weer : het is vandaag zonnig en een beetje lichtbewolkt.
Momenteel zijn we fruit met chocoladefondue aan het eten.
Mira

Lode en vera

En of die chocoladefondue smaakt, dat zien we aan je stralende snuit! Lekker!!
Wat voor ouders hebben jullie, zeg?Je zomaar achterlaten in een wildvreemde stad! Je weet, wout en mira, dat jullie steeds bij ons kunnen logeren hé. Nog een fijne dag in riga en morgen terug op de trappers. Dikke knuffels xxx

Marijke

Het lijkt wel het sprookje van Klein Duimpje, jullie zomaar achterlaten! Hadden jullie geen broodkruimeltjes bij?

Da's wel een sjiek kanon zulle!

Lieve groetjes, nonkel Dirk en tante Marijke x

meter Gerda

Mira en Wout,
Nu verwachten we in een volgend verslag te lezen hoe mama en papa dat terug goed gemaakt hebben. We zijn benieuwd!

Sheena

Zijn jullie nog niet moe van te fietsen ??