Familie Meert op fietsavontuur

Tour 2015

Op vrijdag 26 juni vertrekken we voor een twee maanden durend fietsavontuur met het hele gezin. Dit keer vliegen we naar Stockholm van waar we terug naar huis fietsen. We kiezen niet de korste weg maar gaan de volgende landen bezoeken: Zweden, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Rusland (Kaliningrad), Polen, Duitsland, Nederland en terug België. In totaal zullen we een 3200km afleggen met de fiets.

Een kaart van de tocht kan je vinden onder Links "Kaart tocht 2015"

Peter, Helga, Wout en Mira.

Fanny & Olivier, Karen, Harald

We wensen jullie een supertocht ! Dat wordt echt weer fantastisch, geniet ervan, blijven trappen als er weer eens een helling aankomt. We wensen jullie veel plezier. Keer veilig terug !

veronique

we gaan u hier zeker missen op het werk. Alles zal hier nu iets trager vooruitgaan. Vooral genieten is de boodschap.

Groetjes
Vero

Lode en Vera

Peter, zus,Wout en Mira,
We wensen jullie een fantastische fietstocht!! Geniet van de mooie landschappen, de beklimmingen maar vooral van de lange afdalingen. Blijven trappen is de boodschap.
We kijken nu al uit naar de mooie foto's en jullie spannende verhalen.
Dikke kus van ons!!

Caroline

Geniet met volle teugen en profiteer van de mooie landschappen. Kom terug met een reiskoffer vol verhalen. Groetjes Caro & co.

Thomas

Vandaag is het D-day, veel succes :)!!

Erik crombe

Geniet van jullie avontuur! We zullen jullie zeker volgen.
Erik en Leen.

Oma & Opa

Wij volgen jullie ook op deze avonturentocht en duimen speciaal voor Mira en Wout. Succes !

Chris en Gerda

Geniet van deze prachtige reis. Deze unieke ervaring zal jullie allen zeker lang bijblijven. Wout een beetje rekening houden met zus en moeder(?!).

Groetjes.

sheena

leuke vakantie en ik volg jullie! veel plezier groetjes sheena (mira ik vergeet je niet) :)

Eva

ik ga je zeker volgen Mira!
Ik mis je al in de klas!
Groetjes
Eva