Familie Meert op fietsavontuur

Letland wout

Reacties

Reacties

Tina

Mooie foto van Mira!

Annelore

hey mira ik heb deze week weer een ponykamp achter de rug. Het was supertof. En ik heb weeral een nieuwe vriendin gemaakt! Ze is twaalf en woont in borchtlombeek. Maandag vertrek ik met eva en laure op kazoukamp. Hopelijk volgend jaar weer met jou en hopelijk vinden we vandaag wel iemand geschikt voor iemand in de kamer oftewel moeten we met 3 in de kamer slapen, erger dan laurena kan toch niet he hihihihih de eerste nacht slapen we juist juist naast een aqaurium. Dus je kan die dolfijnen zo op jou zien afkomen. Als ik zou willen zou ik een kaartje naar jou schrijven maar ja das nogal moeilijk want gij gaat van zweden naar finland en dan beland je in estland en dan fiets je door naar letland dus ik kan moeilijk naar jou een kaartje schrijven he ???? nog veel plezier met fietsen van annelore xxxxxxxxxxxxxxxxxx ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!