Familie Meert op fietsavontuur

Finland

Ondertussen zijn we vanuit kokar terug vertrokken met de ferry naar het vaste land en zijn we terug gaan fietsen. Van Langas naar Pargas. In Pargas hebben we een rustdag genomen en onze was eens gedaan. De campings hier in Finland die we aangedaan hebben zijn altijd wel mooi gelegen aan het water.Vandaag waren we van plan om in Turku de trein te nemen naar Helsinki omdat we anders teveel langs een drukke weg moeten fietsen. Turku was slechts een 41 km fietsen...Pech want door een muziekfestival in Turku was er slechts plaats voor 1 fiets vandaag op de trein...We hebben dan verder gefietst naar Salu wat de kilometerteller op 91 km bracht. Onderweg terug gestopt aan hamburger kraam, vonden niets anders...Omdat het zondag is, viel ook het verkeer wel mee. Hier kunnen we morgen wel de trein nemen met onze fietsen. De plaatsen zijn gereserveerd deze keer.
Het is hier terug mooi weer zoals ook de camping waar we nu nog iets gaan eten en drinken...we gaan hier vlug iets vieren.
Peter en Helga

Dimitri en Femy

Hiep hiep hoera Helga! Geniet nog van je dag en klink er maar eens op! Nog veel plezier!

Marijke

Hallo Helga,

na je een maand geleden proficiat te hebben gewenst, nu op dezelfde dag maar in de juiste maand!

Hieperdepiep, hoeraaaaaa!!!!!

de bende van Hechtel xxx