Familie Meert op fietsavontuur

Kajak Kokar Aland

Donderdag 2 juli

Vandaag een hele dag gaan zeekajakken te Kokar (Aland).
Het is normaal een rustdag maar we maken er een actieve dag van. Peddelen op de zee is toch anders dan op een meer of op de Lesse. We kregen een plannetje mee om onze weg te vinden tussen de honderden eilandjes die er allemaal hetzelfde uitzien vanop zee. Gelukkig hadden we ook onze GPS bij want zonder was het onbegonnen werk om goed te navigeren. Uiteindelijk hebben we zo toch de weg gevonden. Onderweg hebben we nog gepicknickt op een piepklein eilandje wat niet meer was dan een rots in de zee.
Eén ding is zeker: jullie moeten hier zeker ook eens komen kajakken want het was zalig en MOOI!
Ondertussen is hier ook de temperatuur gestegen tot 22graden maar met een staalblauwe hemel is het aangenaam warm.

stefan

Kokar, een nietig stipje in de Baltische Zee… je moet op de grote kaart al goed inzoomen om het te vinden ! Niet te veel last van Russische en Navo jets ? Ze zijn daar volop aan het 'spelen' blijkbaar …
goede reis verder !!!!!, knuffels, stefan

Dimitri en Femy

Fijn om jullie avonturen weer te kunnen lezen. Geniet er maar ten volle van. Wij werken hier nog even verder, maar daarna zal het ook genieten worden! Lieve groeten en nog een hele fijne reis!