Familie Meert op fietsavontuur

Kaliningrad Mira

We zijn deze ochtend Rusland binnengereden, we moesten daarvoor langs 6 loketten .Het heeft 35 minuten geduurd in totaal. Daarna moesten we nog een kilometer fietsen en we mochten niet stoppen onderweg en dan stond er weer een loket met een slagboom. Hier mochten we wel door zonder te stoppen.

Tijdens het middageten kwam er een hond en die zat heel de tijd te bedelen.Papa heeft zijn boterham per ongeluk laten vallen op de grond.En de hond was snel weg met de kaas , maar de boterham liet hij wel liggen.Dus die heeft papa weggegooid.
Toen we zaten te fietsen passeerden we een hond ik ,Wout en mama konden hem gewoon passeren maar bij papa begon hij opeens te blaffen en liep ons achterna.
De weg was heel lastig want het was heel modderig en het gras kwam tot boven je oren. En we hebben een paar keer de spoorweg moeten over steken.Gelukkig hebben we zonder kleerscheuren Kaliningrad bereikt.
We zitten nu in hotel villa severin.
Mira

lode en vera

dag Meertjes,
Jullie doen dat terug super!! We zien dat de ijsjes ( gelukkig voor Wout ) terug van de partij zijn.
Laat je nu maar eens lekker in het hotel verwennen en dan op weg naar Polen. Jullie zijn terug al verschillende ervaringen rijker. We komen jullie richting uit. We vertrekken donderdag naar Tsjechië. We kijken er naar uit.
dikke knuffels!!!

Juf Evelien

Mira en co...
Eindelijk ben ik op jullie blog geraakt!
Jullie avontuur ziet er geweldig uit!
Stiekem ben ik jaloers op alles wat jullie nu mogen meemaken...
Mira, mooi stukje dat je hier hebt geschreven!
Ik ga nu eens de foto's bekijken.
Vanaf nu zal in trouw al jullie belevenissen volgen.

Heel veel succes daar voor elk van jullie!
En hou de honden op een veilige afstand! ;)
Groetjes

Meerten Meldert

Hallo Meerten op avontuur,

Jullie zijn nu ondertussen al een maand onderweg, vele kilometers in de benen en verhalen rijker. In Kalingrad fietsen moet wellicht een speciale ervaring zijn.
Wij zitten momenteel aan de overkant van de Baltische Zee. Via Kopenhagen, momenteel in Malmo dan nog stukje midden Zweden en langs Oslo terug naar Meldert.
Ook heel wat kilometers maar niet allemaal met de benen want we moeten sneller dan jullie terug naar huis.
Geniet nog van jullie volgende landen, we wuiven onze groeten de Baltische Zee over, hopelijk zit de wind goed en komen ze naar jullie toe !!

Succes met het trappen en tot later,
Rudy, Anne , Mats en Bjarne