Familie Meert op fietsavontuur

Estland Mira

We hebben gisteren hondert kilometer gefietst.En hebben een ooievaarsnest gezien met kleintjes en een oud vliegtuig.Het laatste uur hebben we in de regen moeten fietsen.

Toen we er waren was het harder aan het regenenen en mochten we onder het afdak van een mobilhome van Duitsers schuilen de ouders kregen een wit wijntje en ik en Wout frisdrank.
En vandaag hebben ik ,Wout en papa een klimparcour gedaan.We hebben dat 4uur en 30minuten gedaan maar dat hebben we niet gemerkt want de tijd vloog voorbij omdat we ons zeker niet verveelden.
Bij de voorlaatste oefening begon het spijtig genoeg te regenen maar we deden toch verder.
We staan hier met onze tent aan zee maar we hebben nog niet op het strand gezeten.
Nu gaan we iets gaan eten en hopelijk zal het weer morgen beter zijn want dan gaan we terug fietsen.
Mira

Reacties

Reacties

tante Marijke

Hallo Mira,

dat is een mooi verslagje!
Hopelijk wordt het terug droog weer!

Nog veel fietsgenot en geniet van Estland.

Lieve groeten van tante Marijke en nonkel Dirk en een dikke bees x en ook van neefje Dieter en Dorien

Oma en Opa

Goed zo Mira. Je wordt nog een echte verslaggeefster zegt Oma.

Eva

ja hopelijk is het mooi weer!

Sheena

Hey Mira!! Ik mis je zo
Hopelijk heb je nog goed weer ....
Al veel avonturen beleefd zeker
Nog een goeie reis allemaal!!
XXX sheena????

Rozane

Hallokes,
Ik zie dat jullie echte avonturiers zijn en eigenlijk wil ik stiekem met jullie mee. De foto's zijn prachtig. Ik hoop dat jullie wat beter weer krijgen maar hier in het ziekenhuis is het puffen en blazen.
Dikke knuffels en geef mor gaas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!